ES

ES

ES

ES

مقایسه 3 سایت برتر برای خرید بک لینک

تاثیر بالای بک لینک در بالا کشیدن رتبه کیورد در گوگل امری است اثبات شده برای مدیران سایت ها و سئو کار ها. از این رو مدیران سایت و سئوکاران به دنبال این هستند که برای سایت خود بک لینک ایجاد کنند. برای ایجاد بک لینک دو راه داریم. راه اول خودمان ایجاد کنیم و راه دوم بک لینک بخریم. خب ایجاد بک لینک کاریست بس زمان بر و سخت . از طرفی پیدا کردن منابع برای ایجاد هم دردسرها و سختی های خودش را دارد. اما راه دوم خرید بک لینک است. خرید بک لینک طبیعی تاثیر بالایی روی سایت شما دارد و باعث میشود علاوه بر کاهش زمان و هزینه بهترین بک لینک ها به سایت شما ارجاع شود. 

حال با هم به بررسی 3 سایت مهم در زمینه فروش بک لینک در ایران را بررسی میکنیم:

1- آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد

بدون شک برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل فاکتورهای مهمی دخیل هستند که داشتن بک لینک های معتبر، یکی از مهم ترین این فاکتورها می باشد.

بارها دیده شده در سایت های مشتری، علی رغم تولید محتوای با کیفیت و مناسب، اما رتبه خوبی در موتورهای جستجو ندارند و تنها با چند مرحله لینک سازی، به رتبه های بالای گوگل رسیده اند.

اما لینک سازی باید طبق اصول خاصی انجام گیرد تا از دید الگوریتم های گوگل جریمه نشوید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد با استفاده از تجارب خود در زمینه سئو و بهینه سازی برای سایت شما بک لینک هایی تولید مینماید که بر اساس استاندارد های گوگل میباشد و تاثیر بسیار بالایی در رتبه سایت شما خواهد داشت. 

 2 - میهن بک لینک

در زمینه بک لینک دائمی سایت میهن بک لینک با بیش ۱۰سال سابقه فعالیت ،یکی از قدیمی ترین سایت های فعال در این زمینه میباشد ، البته شایان ذکر هست که هر وب سایت طول عمر خاصی دارد که ممکن است پس از مدتی واگذار شده یا غیر فعال شود که در این زمینه ، از ابتدای شروع کار تمامی وبسایت ها به صورت فعال هستند و مشتری های سال های قبل نیز همچنان از بک لینک های دائمی این سایت که در این حوزه ارائه شده است استفاده میکنند .

3- بک لینک

بک لینک در واقع پیوندی است که از سمت یک وب سایت به سایت دیگر داده می شود. همه می دانیم که اساس و کار گوگل بر اساس بک لینک است. برای اینکه در یک کلمه کلیدی خاص در نتایج گوگل رشد پیدا کنید لازم است یک تعداد از وب سایت ها ضمانت شما را بکنند که اینجا بک لینک معنی پیدا می کند.

 اتوریتی یک الگوریتم برای سنجش میزان کیفیت یک سایت و قدرت دامنه آن است که توسط موز . کام ارائه شده است. این آنالیز ملاک خوبی برای سنجش میزان قدرت یک سایت در هنگام خرید بک لینک است. البته این معیار ارزش گذاری باید کنار فاکتورهای دیگر بررسی شود و در مجموع در مورد یک سایت اظهار نظر کرد. برای بررسی اتوریتی یک سایت از اینجا اقدام کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.