ES

ES

ES

ES

پیش بینی قیمت دلار و یورو و سکه

پایگاه خبری رخ با استفاده از علوم آکادمیک با محوریت اقتصاد سنجی، نسبت به ارائه پیش بینی قیمت دلار اقدام نموده که امکان کاهش استرس و گام برداشتن در فضایی با ثبات تر را رقم زند. البته ناگفته نماند که پیش بینی، نوعی احتمال است که هیچ گاه نمی توان از آن اطمینان قطعیت داشت. لیکن کارشناسان اقتصادی رخ با بهره گیری از تجربیات اساتید این حوزه، مکانیسمی استخراج نموده اند که درصد خطای پائینی را در این پیش بینی قیمت دلار به همراه داشته باشد.از مورخ 19 شهریور ماه 1397، به صورت روزانه پیش بینی قیمت دلار، به مخاطبین این پایگاه خبری عرضه شده و امید است که بتواند سهم کوچکی را در مددرسانی و کاهش استرس های روزانه ایفا نماید.


-------------------------------------------------------------------------------------------

پایگاه خبری رخ، از مورخ 19 شهریور ماه 1397، با عنایت به اهمیت یورو در نظر دارد، با بهره گیری از فرمول های اقتصاد سنجی و داده های سری زمانی، نسبت به ارائه پیش بینی قیمت یورو  اقدام نموده و شاید دیدی برای مخاطبین خود فراهم آورد.    
پیش بینی قیمت یورو انجام شده، بدلیل همراه بودن با قواعد احتمال، همواره از قطعیت فارغ است؛ لیکن کارشناسان رخ در تلاشند که با رصد روزانه نسبت به توسعه محاسبات خود در پیش بینی قیمت یورو گام برداشته و احتمالات نزدیک تری با شرایط بازار به مخاطبین خود ارائه نمایند.
اروپایی که طعم تلخ دو جنگ جهانی را در یک بازه پنجاه ساله چشیده بود؛ خسته از ناکامی ها و بازی های مجموع صفر، با مردمی بالغ، تصمیم بر ایجاد یک جامعه اقتصادی با منافع مشترک در سال 1957 میلادی طی توافقنامه رم گرفت. این توافقنامه، مقدمه‌ای بر اتحادیه اروپایی بود که در سال 1993 میلادی و طی توافق ماستریخت شکل گرفت.


-------------------------------------------------------------------------------------------

کارشناسان پایگاه خبری رخ، با عنایت به اینکه تعداد زیادی از هموطنان عزیز، در شرایط فعلی کشور، سرمایه‌های خود را به سوی این کالای گرانبها سوق داده‎‌اند؛ بر آن است که از مورخ 19 شهریور ماه سال 1397، به صورت روزانه با عنایت به عوامل فوق و محاسبات اقتصاد سنجی، پیش بینی قیمت سکه را که مبتنی بر بازی با عوامل شناور می‌باشد را به سمع و نظر مخاطبین خود برساند.

پیش بینی قیمت سکه انجام شده، بدلیل همراه بودن با قواعد احتمال، همواره از قطعیت فارغ است؛ لیکن کارشناسان رخ در تلاشند که با رصد روزانه نسبت به توسعه محاسبات خود گام برداشته و احتمالات نزدیک تری در پیش بینی قیمت سکه با شرایط بازار به مخاطبین خود ارائه نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.